A sampler-használattal nekem meglehetős elvárásaim vannak; elfogadom és megértem, ha egy banda azért használja, hogy pótoljon vele egy hiányzó tagot (például dobost vagy basszert), de hogyha valóban hangszerként használják, tehát ha egy tag eleve sampler-poszton van, akkor na, ott lehetőleg történjen is valami folyamatosan, ne csak a play menjen valami minimális, ritkára állított prüntyögéssel. [...] A Golconda samplerétől szinte szikráznak az idegszálaim, annyira elszállós, ugyanakkor veretős.
Az indusztriál jelleghez erősen hozzáad a 2055 című nóta, melyben zene helyett egy ritmikus üzemi háttérhangot hallunk: kalapácsolásszerű ütemes hang, közben gépek működnek. Majd egy férfi angol monológja kezdődik: „it's only me, my pick-axe and the pavement...” („ez csak én vagyok, a csákányom és a járda”). Egy útépítőmunkás gondolataiba hallgatunk bele, amint egyszerű kétkezi melósként, kiábrándultan elmélkedik saját életéről és a világról.
Olvasd el a teljes lemezkritikát a Rozsdagyár blogon...!
Hallgasd meg az album dalait: "Posterity" (2022)