Megjelenés: 2021. június 11.
A korábbi Kill With Hate death metal csapat első nagylemeze, konceptalbuma Beneath The Void néven.
Meghallgatás
Lemezboncolás
„A Kill With Hate eonokon át tartó (4 év, nem is olyan hosszú idő amúgy…) mély és borzalmas álmából felébredve Beneath the Void-dá változott. Egy technical death metal szörnyeteggé, ami rögtön képes magát beenni az ember szívébe és természetéből adódóan teszi ezt úgy, hogy közben elpusztítja az élőszöveteket korruptálja azt és minden mást is ami az útjába áll.” – Ópiumbarlang, 2021. június
„Míg a korábbi lemezeknek inkább volt egyfajta technikás, de zsigeribb, direktebb death metal világa, addig az "...Into Oblivion" egy jóval nagyobb ívűbb, progresszívabb, érettebb lemez lett. Valószínűleg részint ez is indokolta a névváltást, mert ugyan össze lehet hasonlítani a korábbi kiadványokkal az idei albumot, viszont nem érdemes. A régi alapok továbbra is jelen vannak, értem ezalatt a fogós, technikás szólókat vagy Turcsák Bence jellegzetes dobolását, de akár Gyémánt Krisztián csontba maró vokálját is említhetném, mégis az egész, hogyha például a debüt mellé tesszük, egy majdhogynem teljesen más bandát tükröz.” – (10/10) Rozsdagyár, 2021. június
„A sci-fi hatású intro után robbanó Elegy pályára is állítja a korongot, a hangzás fülessel és a CD-t rendes cuccon megpörgetve is úgy dörren meg, ahogy kell. A bookletet segítségül hívva azonnal keresni is kezdtem, hogy a srácok milyen nagynevű stúdióban hozták össze ezt a megszólalást, a választ meglelve ki is kerekedett a szemem; „Recorded at Probahely.hu… Mixed and mastered by Bence Turcsák”. Jár a kalapemelés!” – (5/5) Rockstation, 2021. június
„Az első hangtól az utolsóig zseniális alkotás. Minden a helyén van, a részletek tökéletes összhangban forrnak egy brutális egésszé, a dalok pedig magukkal repítenek naprendszereken, galaxisokon és az egész univerzumon keresztül. Közben átzuhansz több fekete lyukon, megküzdesz számos napkitöréssel és aszteroidamezővel, hogy végül az átélt viszontakságoktól kimerülve megpihenj a semmi közepén.” – (10/10) Fémforgács, 2021. június
„A számokban megbúvó sötét harmóniák miatt válik igazán élvezetessé és hallgathatóvá az …Into Oblivion, vannak kifejezetten fülbemászó témák is, ami lehet elsőre nem fog feltűnni, csak a sokadik lejátszás után. Mindez persze nem lenne teljes a megfelelő design és borító nélkül. A Hjules által készített monumentális front passzol a zenéhez, a logó is frankó, a koponyát viszont kissé erőltetettnek érzem.” – Rockbook.hu, 2021. július
„A szerzeményeket kisebb nüanszokkal, részletekkel teszik színessé, változatossá, legyen szó a Rebellion doom-os váltásáról, a Refugee és a Stargazer dob/basszus kezdéséről, a By the Seventh borultságáról, az Absolution dallamos leállásáról, majd a nótát befejező zongoráról, vagy az átvezető tételekként aposztrofálható Chant of Superior Death-ről, illetve Downwardsról.” – (5/5) Rattle Inc., 2021. július
„Az a szintű technikai képzettség, mely már az első számtól ránk szakad, abszolút új utakat nyitott a zenekar életében, és az alvadt vértől csatakos pincéből rögtön a csillagközi veszedelmek légüres terébe teleportált. Jól érezhető, hogy egy kevésbbé direkt, az acsarkodás helyett inkább a nyomasztó hangulat megteremtésére összpontosító zenekart kapunk. A kissé megfáradt old school belezős vonalat itthon ritkán látott zenei tudással modernizálták, és egyben innovatív módon terelték a bandát a tech death vonalra, plusz rádobtak egy Nocturnus jellegű sci-fi-köntöst, hogy még könnyebben vesszünk el az új arculat világában.” – (9/10) Nuskull, 2021. október
„A lényeg persze annyi, hogy a minőséggel eddig sem volt gond itt, és most sincs. Gyémánt Krisztiánék Beneath The Voidként technikásabb, ha úgy tetszik, progosabb megközelítéssel állnak a dolgokhoz, mint tették ugyanezt Kill With Hate-ként. A zsigerek és az izmok mellett a hallgató agyát is intenzívebben dolgozzák meg ezúttal, ami érdekesebbé, egyénibbé tette a muzsikát, és remekül passzol az ...Into Oblivionön kifejtett kozmikus sci-fi sztorihoz, a csapat ugyanis elhagyta a korábbi véres-horroros szövegeket.” – (8/10) Shock! Magazin, 2022. február
Számlista
- Elegy – 5:15
- Rebellion – 3:43
- Refugee – 3:26
- Chant of Superior Death – 1:12
- Terraform – 3:37
- Downwards – 1:05
- By the Seventh – 4:28
- The Question – 2:43
- Stargazer – 5:06
- Absolution – 5:21
- Oblivion – 4:13
Közreműködők
Beneath The Void:
- Gyémánt Krisztián - ének
- Olt Ákos - gitár
- Kovács Attila - gitár
- Pornói Patrik - basszusgitár, vokál
- Turcsák Bence - dobok
Produkció:
- Felvétel: Beneath The Void
- Énekproducer: Pornói Patrik
- Keverés: Turcsák Bence
- Borítógrafika: Havancsák Gyula
- Fotók: Blazsovics Máté
Megjelenések
Dátum | Formátum | Kiadó | Megjegyzés |
2021. június 11. | digitális | Metal.hu | |
2021. június 11. | CD | Metal.hu | |
2022. február 26. | MC | Metal.hu | 100 példány |
A teljes grafikai koncepció: