Marketing szakon tanítják, hogy a legjobb reklám, ha minden területen ott vagy. Egy sikeres koncert alapja, hogy plakátozzák, rádióban és tévében hallható és látható legyen, és természetesen a netes helyeken is kint legyen. Tény, hogy a koncertezés a fő csapás, nekünk is az a nagy élmény, ott találkozhatunk azokkal az emberekkel, akiket szeretünk és akik szeretnek minket, velünk, mellettünk vannak. De szükségesek a digitális platformok is, mert a világ nagyon kényelmesre váltott. Csak egy példa rá: Van jó néhány olyan rajongónk, akikkel már 6-8 éve jó kapcsolatot ápolunk, de még sohasem találkoztunk élőben. Megrendelik a lemezeinket, nézik a YouTube-on a videóinkat, követik a zenekart a közösségi felületeken, de őket nem izgatja a koncertre járás. Szerintem az élő zene erejét nem pótolja semmi, de ha valakit nem mozgat meg, azt is el kell fogadni.
Olvasd el a teljes interjút a Hard Rock Magazin weboldalán...!
Hallgasd meg az új Radar-albumot: "Kétszer élni" (2021)